Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
September 30, 2010

hari esok kena hantar kerja rumah

kerja rumah

-folio geo
-bm ringkasan
-bm penulisan
-bm ringkasan
-mathematic buku hijau

dah siap tenteram sikit jiwa....

Cikgu Suzlina tgh marah ngan murid 2 M.......sbb tk bawa ringkasan hari tu.......sebab tu aku buat semua kerja bm takut takut hari esok kena berdiri kat luar kelas......
nasib baik lah waktu ringkasan tu aku bawa fail kalau tidak...kena berdiri dekat luar kelas
September 29, 2010

puasa bukan bermaksud kita tidak boleh bersukan

hari puasa .....hahaha......

td pg pj..........pj mcm biasa bola sepak r...tp lain skit td futsal tp tendang tendang juga

ak main jadi striker berlari sana berlari sini......tk rasa mcm puasa......rasanya lagi bertenaga........

jadi kat sini....jangan jadi kan puasa sebagai alasan.......
September 26, 2010

Nothing to say only alhamdulilah

hari ni dapat result UP2

keputusan memuaskan sebab dapat nom 2.....seumur hidup aku belum pernah aku mendapat nombor 2.....thank Allah....thank my parents....thank my teachers.....thank my friends...especially my friends khairi you has explained me about pytagoras theorem.......and other friends....
September 25, 2010

tiada idea

aku sebenarnya tkder idea nk tulis...

aku dh upload dh gmbr raya kt skolah

klo korang nk tekan http://www.flickr.com/photos/54207475@N03/ ........

tp byk gmbr dak laki...klo korang nk tgok kehenseman safwan,syahiran,haqim,izzat,fauzi.....tgok r.......klo yg tk hensem tu ,.....aku r.....hahahaha,.....
September 21, 2010

jamuan raya

assalamualaikum ....

hari ni jamuan raya kt skolah

aku no komen fasal makanan sebab apa aku tidak bayar........rm1.50 ...hahaha....bukan aku tak nak bayar tetapi k.tingkatan tak ambil duit aku.....aku pun ok je r........gmbr aku ambik 180 pieces ...upload nnti sesabar yer...gmbr member jer.....tkder gmbr lain...ada gmbr majlis ......

klo aku dh siap upload

aku menjemput kalian melawat album kt facebook....jgn segan segan...tp aku blom upload gi...

k bye.....

smbutan raya terakhir di sekolah ini
September 20, 2010

1.2.3

besok merupakan jamuan raya bagi SMK PSP

haha.......

harap2 best kot

ada plak prtandingan karaoke.......ko jgn r bgi pecah eardrum aku sudah....aku tahu korang yg masuk acara ni suara lunak.....

..........
aku tahun ni tk msuk acara peper ..sbb tahun lepas nyer lagi bnyk acara...tahun ini punya acara.....lagi sikit...tak kesah r

jgn lupa bwk gelas pinggan sudu garpu
September 9, 2010

kt kmpg

aku skrg kt kmpg kt kedah

anak saudara ....main games ps2..........aku pun join.........satu umah 2 ps2 main.....dua spya tk gaduh....aku pun on 9 guna laptop kakak aku......

hari ini hari terakhir puasa....sedih gak....

kt kmpg aku mkn ketupat palas....

ketupat tu bubuh pulut susu......

ptg jap gi aku ngan saudara aku nk gi bli m.....un.....hahaha....nama pun raya.....mesti kene bende tu...wajib

pastu nak ronda naik motor....biasa lah naik motor lesen tkda ...alar anak abah....

selamat menyambut hari raya kpd kawan aku dan pembaca blog ni..

jikalau aku ada salah ampuni lah aku.....

tahun ni tema colour merah hati....

nnti aku upload gmbr raya...stay tuned......

dlm raya ada kesedihan

kesedihan tu ialah folio geo

knapa lah engkau datang wktu musim raya.......??

knapa bnyk yg tk on9 ....mungkin korang blik raya...aku doakan korang selamat.....

Selamat raya...........
September 4, 2010

lama aku dh tk online

sebab 2 nya

aku demam suhu 38.5 celsius......kene injection kt klinik mmg cool

mmg letih...aku makan pun tk lalu..klo korang tgok muka aku skrg

mmg cengkung...mmg lain r....klo diberi nasi sepinggan

suku blom tentu ley habis

turun 4 kg.......

mmg kurus.......

skrg demam dh beransur pulih...klo ttp demam kene check darah.....mungkin sbb aedes....

aku pun bukan sihat sepenuh nya lagi

td aku gi KL

gi sogo

pastu situ ada pasar malam

mmg sesak selalu bukan mcm tu klo aku gi nk lalu jalan kaki kt pasar malam tu

mmg sesak

jalan pun tk smpi selangkah .......

smbil aku berjalan aku terserempak dgn ustaz shamsu

aku salam ngan ustaz...

pastu aku jalan mcm biasa klo aku stop mahu tk orang blkng marah.........

Selamat menyambut aidilfitri ..maaf zahir n batin

jd kan tahun ni lebih baik drpd tahun lepas
Wide Eye Onion Kun