Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
October 8, 2010

exam is coming.......

tajuk ni berkisahkan exam pat yg bakal aku hadapi......cara aku study memang dasyat.......study aku tk smpi 30 minit......yelah awal lagi ....cuba kalau besok exam......baca buku smpi 2 jam......aku tgok calendar dah bulan 10 dh nk akhir tahun.....tahun depan PMR insya-Allah ...PMR ada ke takder ke aku tak kisah yg penting kene study gak ...klo tkder pmr kene exam jugak.......Terpikir sejenak.......Berapakah yang A aku akan dapat bila PMR nnti???jawapan tu sebenarnya terletak kt hati...klo kita ibadat dan doa insya-Allah 8a........ibadat bukan sahaja solat...belajar juga adalah salah satu daripada ibadat........marilah kita sama2 study utk exam....say no to hard study ...say yes to smart study........klo korang nak pinjam buku cara belajar aku ada......mintak kt sekolah ...terbukak kepada pelajar 2M only.........

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun