Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
November 25, 2010

2010...school days...already end...haha

antara gambar2.....


k.....ni lah sebahagian murid 2 Musytari...kebanyakan yang tidak hadir itu ...sedang tidur di rumah...haha.jgn marah


........dari kiri ....fauzi,safwan,izzat,mysterious boyz....n syahiran.....

sebenarnya ada lagi seorang...dia tak datang.......nama dia khairi.....

.....



bila dah akhir tahun apa lagi...chess r...siapa berani jom lawan???gerenti aku kalah ...hahaha.....dalam gambar di atas ni ......syahiran vs mubin....korang rasa siapa menang????orang yang menang ialah orang yang muka terlebih senyum tu........

..................

korang belum bayar hutang....sila langsaikan dengan segera...hahaha......cuba korang teka apa yang Syahiran pegang tu.........haha.........


kami anak malaysia ..haha...itu lah slogan yang sesuai...semangat kebangsaan ni..haha........yang berbaju ungu di sebelah ku ialah rakan seangkatan dan seperjuangan ...kami menghidupkan kadet polis sekolah ..tetapi anugerah dpt kt dia....mcm mna zik dh rezeki ko an...haha..aku support dri belakang...tkda dendam beb.haha....yang penting tahun depan kita usahakan buat satu kem..igt tahu aku bahagian kawad n komander...kenapa r selalu waktu kem suara ko ngan aminudin takda......korang saja suruh aku jadi komander an..haha.......

..............


k....bye bye 2 musytari 2010........

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun