Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
November 30, 2010

haha...agak lama mendiamkan diri

salam semua....


pasti korang tertunggu 3 januari kan..haha....


mungkin ada yg tk tertunggu sbb masih lagi mahu bgun lewat......hahaha


mengenai tajuk agak lama mendiamkan diri kerana ....


-takda idea nk post apa..........


tp aku ni plik skit....bila smpi mood nk blogging....smpi post 2-3 ..haha........


korang nk tahu kenapa lepas aku tulis pastu aku enter mean space ke bawah


sbb aku nk bgi nmpk bnyk yg ruang.......(korang paham tak sbb aku pun tak paham)


..................
setiap kali aku bukak internet............perkara yg aku akan lakukan


pergi ke facebook
then gi kat utusan malaysia(berita terkini)
pastu mudah.my marketplace malaysia.........


tiga ni mmg perkara wajib ..........


aku rasa cabaran smpi 10 30 tu tk menjadi r


sbb aku selalu guna smpi 11-12 hahaha


alar....wktu holiday jer....


wktu skolah nnti kol 10 tidur r an.....



0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun