Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
November 26, 2010

wa....berita gembira

aku nak gitau korang satu bende...haha....
still at sepang next year..haha....boleh aku tengok muka kengkawan aku
terutamanya pembaca blog ni..haha......


korang yg ada fb ...tolong r aku ..tolong like an....


gi crik ehoza ..pstu like...kt group tu..pstu crik kt photo......gmbr drpd mubinmustaza

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=465417949811&set=a.457738529811.260446.128032339811

..........huhu.........

sebenarnya msuk contest candid picture...tp aku tgok harapan utk kalah tinggi....bnyk pro...mcm aku bru beginner ...haha.....


wa....td wktu pkul 7 45 malam...abah aku suruh kunci pintu belakang...aku dgn senang hati pun gi r kunci ..aku ambik kunci dan bukak pintu utk kunci gril (betul ke aku eja ...alar yg besi tu) ..tetibe aku nmpk org pakai kopiah...haha...aku menjerit dengan suara kejantanan ....ha............bapak aku ckp smpi org yg main takraw tu terdiam....haha.....suara komander kot...haha...haha....korang nk tahu sper yg aku nmpk tu....haha..sebenarnya bapak aku....dia sakat aku........haha

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun