Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
December 12, 2010

hari ini dan semalam

k.........Assalamualaikum........

korang sihat???alhamdulilah sihat..........

k........aku nk citer apa yg hari ini dan apa yg semalam.........

aku bermula dgn semalam:

semalam datuk dan nenek ku baru pulang dari tanah suci mekah ........dan mereka sampai pukul 5 kot...tk pasti sgt tp sampai kt umah aku kol 6++ pagi.............semalam memang ramai yg dtg umah aku........saudara bnyk yg dtg....haha.......

hari ni lak aku nk cerita:

hari ini hari Ahad.......aku blik ke kampung.......selama rahsia...........hahahahaha ............k.....aku nk gitau kepada member mahupun sahabat rakan2 kawan....yg aku hormati......aku akan tidak on9 ym selama 2 minggu kot ...mungkin awl lagi..........tp aku akan on9 fb...........hahaha....ye r kt kmpung guna kakak aku nyer laptop...mls nk bukak ym..................

k...........kepada sahabat 2 ku.........tahun depan aku akan ke ..........rahsia...............utk belajar di negeri .......rahsia..........dlm malaysia........itu bermakna aku akan ............rahsia..................hahaha........

cuba korang teka apa yg rahsia tu??dh dpt diam2 saja

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun