Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
December 7, 2010

klo dulu ultraman sekarang apa??

dah jawab soalan >>

simpan elok2 klo boleh tu simpan dlm peti mcm peti harta karun pastu kunci elok2 klo boleh guna lak sebanyak mungkin lock...

sbb jawapan anda sangat berharga ..tidak ternilai harganya......

wa....ampu nmpk......

k msuk blik kepada ultraman ........

wktu zaman aku dulu mmg r...ultraman ni mmg kira top r.....aku memang minat....dah r minat gila plak tu.....dh jd minat gila.....hahah

zaman ultraman ..hahaha....dlm cerita ultraman diorang ada selitkan kisah cinta...

nk tahu skrg apa???

jawapan nya ialah ben 10



aku tgok n kekadang tu ada yg dtg umah aku bwk budak2 kecik..pstu aku tgok anak saudara aku.....diorang pakai jam ben 10 kasut ben10 baju ben10 ......

mmg sekarang musim ben 10


aku pun sebenarnya suka ben10 ni ..cerita dia adventure skit...tp aku minat pun aku tk bli jam dan sbagainya.....


jam ben 10....


kasut pun ada....mmg dasyat...

dulu wktu zaman ultraman ...
yg ada patung jer yg kluar lampu kt lampu kt tengah dada tu..........


patung yg kene msukkan angin......


sekarang........
dulu..............

berbeza tapi serupa

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun