Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
March 15, 2011

Kembali Aktif


hahah....tajuk kembali aktif....apa yang aktif????lol....Aktif berblogging lah....tak kan aktif benda lain pula.....

k.....cuba korang tengok gambar yang dekat atas tu....hahaha.....Bila bosan melanda itu lah yang akan terjadi.

Jadi waktu musim cuti sekolah ni???Apa aktiviti korang???

Homework dalam bahasa Inggeris manakala dalam B.Melayu pula Kerja Sekolah

yang aku confuse sekarang ni yang mana betul ??sama ada Kerja Rumah atau Kerja Sekolah

sebab ada yang sebut kerja rumah lah dan ada yang sebut Kerja Sekolah

...............................

Korang waktu cuti ni baca buku tak???

Antara buku yang aku baca paling lama dan tidak bosan .

Nak tau tak buku apa???mukaBUKU aka Facebook

hahahaha......buku ni memang banyak cerita ...

kita boleh gelarkan 1001 cerita......

bye3

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun