Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
March 5, 2011

Kung Fu Panda ...aaa yak


korang pernah tengok tak kungfu panda????korang igt gi tak babak bile dia dpt dragon scroll??Korang ingat tak apa yg ada kt dlm Dragon Scroll?????

igt cepat....hahaha..

kt dlm dragon scroll tu tkder apa2(nothing)

tp mcm mana dia ley kalahkan musuh????

sebab dia berpegang pd satu prinsip 

iaitu

Don’t have to, to make something special, you just have to believe it’s special.

(untuk menjadi sesuatu yg hebat.anda kena percaya yang ia hebat)

Justeru itu,disini nk nyatakan sedikit......kite semua boleh guna prinsip ni.........Insya Allah we can do it....tambah lagi sekarang kan nk dekat musim peperiksaan 

jd gunakan lah prinsip itu untuk menaikkan semangat kite yg kekadang tu hilang(dissapear)

..............................

Think only of the best, to work only for the best and expect only the best-you deserve nothing less. 






0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun