Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
April 4, 2011

kalau buku jadi mubin , mubin jadi apa???

tajuk untuk kali ini pelik sikit(duduk pun kt sungai pelek) sebab tu pelek ....sabo je lah .........

buku .......apa itu buku?????perlu ke baca buku???haa,buku I hate book( gedik ).........

okay....banyak pendapat bila berbincang mengenai buku...okay buku tempat untuk menyimpan maklumat........

kepada pelajar tingkatan 3....jadi buku teks seperti rakan karib anda......aduh...mubin ni cakap je lebih...macam dia buat.........hahahaha.......

tadi aku berjalan selangkah demi selangkah hingga beratus langkah mahupun beribu langkah mahupun jutaan langkah ...hai dah hiperbola nampak.......

okayy..aku pendekkan kan cerita...cecite cecite cecite........

okay aku jalan di depan papan kenyataan yang menyatakan siapa cikgu yang tak hadir ...selepas itu,saya memandang ke arah atas...huh.....memang seram ...bila tengok benda tu ...............huh,.....unsur suspens......

okay ......aku pandang bile pmr dan berapa hari lagi pmr.....aduhh....180+++.hari.......aduh...buku baca baru sampai form1 ......lagipun saya bukanlah jenis ulat buku ....aduh....pmr dah nak dekat.........boleh tak tangguh pmr buat tahun depan...........

okay.........sampai di sini sahaja lah saya bermonolog..........


 ..........................gunalah bahasa dengan sebaik mungkin..........

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun