Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
June 1, 2011

kampung.......Kampung Boy



kampung...okay ......nama kampung aku special kampung telok talipon....well,mungkin ni tempat pertama ada talipon kot....hahahahaha...........

perancangan di kampung :-

main games macam biasa
duduk menghadap laptop sambil on9(tajaan YES WIMAX)
ambil gambar kat sawah.....tu sabaq dulu
pergi marina(dah pergi semalam)




dan pelbagai lagi............

opss lupa,pergi beli ABC BIHUN SUP LAKSA LAKSAM ROJAK

ABC harga rm1.50 mmg sedap ...bahan banyak gileeeeww(anwar hadi)
Bihun sup daging rm 2.00 mmg kaw rasa......daging belambak
laksa dan laksam cuma rm1,00 rasa memang cukup
rojak harga rm1.00 ada rm1.50 ada ...yang sedap rm 1.00 punya......

okay la nak habaq harga kuih

okay ......donut bukan big apple cuma donut biasa harga 1.00 dapat 5 biji rasa lembut dan manis

klo hangpa ada kesempatan mai kedah jom rasa..........makanan sini sedap sedap dan murah ...........

antara gambar yang diambil sebelum ke pasar malam .....


kat belakang tu rumah api.....nama tempat ni dah lupa ...tapi tempat bersejarah ........


okay ni kat tempat bersejarah tu jugak.....okay hangpa nampak tak kat belakang tu ada jambatan belah kiri ....nama jambatan tu jambatan tok pasai...kat sini ada jeti nak ke LANGKAWI...........dan sini juga terdapat perkampungan nelayan........................

............................
sekian itu sahaja aktiviti utk hari ni.....besok ,lusa ,tulat kalo ada aktiviti yang menarik akan dipost......

0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun