Copyright © -Mubin-
Design by Dzignine
October 28, 2011

Gitar .........@----Hukum

assalamualaikum dan selamat sejahtera......

agak lama lah saya, tak update blog (lama la sangat)

okay .....Harini, saya nak berbincang mengenai gitar.....Ada yang kata Gitar tu haram jika dimainkan ada yang kata boleh jer main ............Bagi saya tak salah main JIKA tak lalai...Maksudnya ,jangan r main sampai lupa tanggungjawab atau main 24/7 tanpa henti .............

Bagi menguatkan lagi pendapat saya ,saya sertakan printscreen ustaz Azhar Idrus

(tekan untuk pembesaran yang cepat ala ala calciYum)

........................................

Jadi kepada gitaris2.....boleh teruskan perjalanan anda dalam bidang muzik dan jangan lupa bidang agama(spiritual)

Kepada sesiapa yang mahu / nak melihat printscreen Ustaz Azhar Idrus....Korang boleh melawat laman web berikut.....

http://www.facebook.com/Koleksi.Printscreen   .....(pandai2 r bukak kat photos ) 

layan lagi satu printscreen 


(macam biasa klik untuk pembesaran yang membesar dan menjadi besar)

Terima Kasih



0 Komen:

Post a Comment

Wide Eye Onion Kun